Mijn favorieten

Social Media

Social Media en Van Scherpenzeel Makelaars
 
Van Scherpenzeel Makelaars is al meer dan 50 jaar een bekend begrip in Maarssen en omgeving. Mede door onze uitgebreide verkoopstrategie zijn wij één van de koplopers in de regio. Onze dienstverlening wordt door onze opdrachtgevers hoog gewaardeerd en mede door onze marktsegment-gerichte aanpak scoren wij een bovengemiddeld resultaat welke voor een ieder zichtbaar is op Funda.


Onderdeel van onze marktsegment-gerichte aanpak is o.a. het gebruik van social media. Zo’n 10.4 miljoen mensen maken dagelijks gebruik van social media. Er is dan ook een reële kans dat uw potentiele koper via social media te vinden is.


Dit willen wij niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Met onze innovatieve en bewezen social media strategie proberen wij zoveel mogelijk potentiele kopers bereiken. De ervaring leert dat meer bereik tot het beste verkoopresultaat leidt.


Onze social media strategie bestaat uit twee componenten: betaalde advertenties en een contentstrategie. Beide onderdelen lichten wij natuurlijk graag toe.


 
Betaalde advertenties
Wist u dat meer dan een kwart van de mensen die een koopwoning zoekt, niet geregistreerd is bij de bekende woningportalen? Dit betekent dat wij deze groep zoekers op een andere manier moeten bereiken. Om die reden draait op de aanbodsectie van onze website geavanceerde meetsoftware waarmee wij kunnen vaststellen welk type zoekers naar uw woning kijkt. Vervolgens zetten wij slimme geoptimaliseerde advertenties uit bij de doelgroep die specifiek bij uw woning past. Facebook beloont ons niet voor niets met de hoogste kwaliteits- en relevantiescores in de markt als het om onze advertenties gaat.

Contentstrategie
Naast een goede betaalde advertentiestrategie, is ook een contentstrategie van essentieel belang. Een ‘contentstrategie’ zou zich naar het Nederlands vertalen als een ‘inhoudstrategie’. Wat we daarmee bedoelen? Uw woning meer inhoud/context en kleur geven.


Wij geven natuurlijk een zo accuraat mogelijk beeld van uw woning. Maar u als verkoper kunt dit huis een thuis maken door meer context te geven. Deze context/inhoud publiceren wij op een webpagina die u zelf ook kunt publiceren op social media. Waar kunt u dan bijvoorbeeld aan denken? Upload die ene foto van hoe de straat er met kerst uit zag of de zonsopgang uit het dakraam. Geef op de kaart aan waar je handig kunt parkeren, welke supermarkten er in de buurt zijn of andere faciliteiten die uw buurt zo aantrekkelijk maken; dit alles kan! Hiermee creëren we ook weer meer bereik wat tot een beter verkoopresultaat zal leiden.

Wil u ook met maximaal bereik uw huis verkopen? Wij helpen u hier graag bij!

Persoonsgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring
Persoonsgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring